Logosmall

Verzenden & retourneren

Verzendkosten

Wij brengen € 0,00 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk en Duitsland (met levering op werk- en zaterdagen).
Aan verzendingen naar Denemarken, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk zijn wel kosten verbonden.

Land Levertijd Verzendkosten
Nederland 1 werkdag Gratis
België 1 werkdag Gratis
Duitsland 1-2 werkdagen Gratis
Luxemburg 1 werkdag Gratis
Denemarken 1-2 werkdagen € 14,95
Oostenrijk 2 werkdagen Gratis
Frankrijk 3-4 werkdagen Gratis
Verenigd Koninkrijk    3-4 werkdagen       € 14,95
Italië 4-5 werkdagen € 14,95
Spanje 4-5 werkdagen € 14,95

 

Wanneer en door wie wordt de bestelling afgeleverd

Product is op voorraad
Voor 16:00 uur besteld, wordt vandaag verzonden.

Product is niet op voorraad
Levertijd is ± 5 werkdagen.

Bezorging door DPD vindt plaats van maandag t/m vrijdag. De geschatte levertijd wordt zowel bij het product als in de winkelwagen vermeld.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of machtiging dan wordt je bestelling aan het transportbedrijf aangeboden zodra de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

 

Zien of een product op voorraad is

De levertijd staat op de productpagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm.

 

Meerdere producten met verschillende levertijden bestellen

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

 

Niet thuis tijdens de bezorging

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan bezorgt DPD je bestelling bij de meest dichtstbijzijnde DPD Parcelshop. Hiervan ontvang je dan een bericht.

 

Een bezorgafspraak maken

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DPD. Wel word je door DPD op de hoogte gehouden van de levering via e-mail.

 

Bestelling retourneren

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 100 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, ongebruikt en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

 

Geen kosten voor het retourneren

Wij willen alleen tevreden klanten. Ben je dus niet tevreden over je aankoop dan zijn de de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor onze rekening mits onze retour procedure gevolgd wordt.

 

100 dagen retour

Je hebt het recht je bestelling binnen 100 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. Het recht op restitutie vervalt na 100 dagen, waarna de garantieperiode van één jaar in werking treedt.

 

Artikelen retour sturen

Via onderstaande link kan je een gratis retourlabel aanvragen:
Klik hier om een gratis retourlabel aan te vragen.

Je dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons schriftelijk, per post, fax of e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van van ons modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Het invullen van dit formulier is makkelijker en sneller. Indien je gebruik maakt van herroeping dien je binnen 14 dagen het product toe te sturen.

 

Verwerkingstijd van een retour

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

 

De bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

 

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Bekijk deze pagina voor onze contactgegevens en openingstijden.

We reageren binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip je bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 5 werkdagen.

In het geval de ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost kan worden kan je een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel op: http://www.sgc.nl. Of bij http://ec.europa.eu/consumers/odr.